مطالب اخیر

مطالب اخیر
تجهیزات تنفسی و کالای  پزشکی آران مد نماینده شرکت اکسیژن ساز نفس یار طب

تجهیزات تنفسی و کالای پزشکی آران مد نماینده شرکت اکسیژن ساز نفس یار طب

شرکت تجهیزات پزشکی آران مِد نماینده فروش دستگاهاکسیژن ساز 5 و 10 لیتری شرکت تولیدی نفس یار طب درایران است. شرکت اکسیژن ساز نفس یار طب با برند تجاری «سوشیا» درزمینه تولید و عرضه دستگاه های اکسیژن ساز خانگی و بیمارستانی در ایران فعالیت دارد.

شماره تماس : 09101273638 (آرانی)

شرکت نفس یار طب با بیش از 10 سال سابقه تولید انواع دستگاه های اکسیژن ساز بیمارستانی واکسیژن سازهای خانگی را با دو سال ضمانت گارانتی و10 سال خدمات بعداز فروش تولید و از طریق عاملین فروش دراختیار مشتریان قرار میدهد .


در حال حاضر مدلاکسیژن ساز 10 و 5 لیتری برند سوشیا را از طریق پخش تجهیزات تنفسی و کالای پزشکی آران مِد عرضه می شود.

آیا دستگاه اکسیژن ساز خانگی نفس یار طب گارانتی دارد؟

دستگاه های اکسیژن ساز نفس یار طب از 2 سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار است. از همین رو شما می توانید بعد از فعال سازی دستگاه به مدت 2 سال از خدمات گارانتی دستگاه اکسیژن ساز بهره مند شوید.

در حالیکه اکسیژن ساز برندهای خارجی فقط یکسال گارانتی دارند.

فعال سازی گارانتی نفس یار طب

لازم به یادآوری است که نحوه فعال سازی گارانتی اکسیژن ساز نفس یار طب به دو شیوه اینترنتی و پیامکی امکان پذیر می باشد. در ادامه به توضیح هر روش می پردازیم.

فعال سازی گارانتی نفس یار طب به صورت اینترنتی

برای فعال سازی ضمانت دستگاه اکسیژن ساز سوشیا در صورت دسترسی به اینترنت می بایست به سایت نفس یارِ من به نشانی my.nafasyar.com مراجعه کرده و اطلاعات مورد نیاز شامل شماره 10رقمی، نام و نام خانوادگی، موبایل و کدملی را تکمیل کنید. سپس کد فعالسازی گارانتی دستگاه اکسیژن ساز خانگی که یک کد 5رقمی است دریافت خواهید کرد. همچنین کد فعال سازی به شماره موبایل شما پیامک می شود.


فعال سازی گارانتی نفس یار طب به شکل پیامکی


در این حالت شماره 10رقمی را با الگوی زیر (حتما در سه سطر) به شماره موبایل 100088602049 یا 100045715 پیامک کنید:

1- سطر اول شماره 10رقمی

2- سطر دوم کدملی

3- سطر سوم نام و نام خانوادگی

بعد از چند ثانیه کد فعال سازی برای شما ارسال می شود.


تجهیزات تنفسی وکالای پزشکی آران مِد نمایندگی رسمی دستگاه اکسیژن ساز نفس یار در ایران را برعهده دارد و با هدف رفع نیاز بیماران آماده مشاوره وخدمت رسانی به مشتریان گرامی است.

شماره تماس : 09101273638 (آرانی)

پشتیبانی آنلاین
پشتیبانی آنلاین